perjantai 9. marraskuuta 2007

Meemi

7 x 4

Desthealta tuli tällainen meemijutska.. Ei oo mun juttu, kun ei oo mitään täytettävää, mut yritetään.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
(emmä mitää oo tehny, oon niin laiskap*ska..)
1. ompelu- ja suunnittelujutskia tilauksesta (välillä vieläkin)
2. myyjänä Talouspörssissä
3. lankamyyjä ym. nykyisiä töitä (neulekoneet, ohjeet, maahantuonti yms.)
4. --

Neljä paikkaa, jossa olen elämäni aikana asunut:
1. no se sama pikkukylä ku Desthealla
2. Mynis (isompi kylä)
3. Turku
4. siinä ne sitten paikkakuntina..

Neljä TV-ohjelmaa, joita tykkään katsella juuri nyt:
(mitääää, ei mulla oo telkkaria, akvaario vaan ja kalat on kivoja)
1. Big Brother (aika noloa, aivan)
2. Salatut elämät (tääkin on nolo)
3. Maajussille morsian (jaa miksiköhän, ei voi tietää)
4. House (tää on oikeesti hyvä)

Neljä paikkaa, jossa olen lomaillut:
(mä lomailen sohvalla, kaikki on lomailua, kunhan ei tarvitse mennä mihinkään)
1. Ruotsi
2. ja erinäisiä paikkoja Suomessa
3.
4.

Neljä www-sivua, joissa käyn päivittäin:
1. Sähköpostissa (hotmail)
2. Blogilistalla
3. Suosikkiblogit (ei nyt jaksa luetella kaikkia..)
4. Aapeli (timangia), Telkku.com (enhän mä kattonu sitä)

Neljä lempiruokaani:
1. Pastaruuat
2. Omatekoiset lihapullat (ilman sitä yökköä ruskeaa kastiketta)
3. Nakkikeitto on hyvää ja karjalanpiirakka munavoilla
4. Myniskoulun kasvisruokia mulla on ikävä (en olis uskonut, että tämäkin päivä tulee!)
(oikeestaa oon usein miettiny, etten oikeestaa tykkää mistään ruu'ista, kyl jotkut ranskikset on hyviä, mut... Oon mäki yks..)

Neljä paikkaa, joissa haluaisin olla juuri nyt:
1. nukkumassa
2. sohvalla katsomassa BB:tä (no mikset mene..)
3. Kuusikorvella juoruamassa Mian kanssa
4. kylppärissä värjäämässä hiuksia

Emmä nyt haasta ketään, mut jos joku haluaa tän kopioida niin vapaasti saa.. (Jos olisin haastanut, "uhreja" olis olleet varmaan Ussi ja Stikkari-Leena, jos teilla on aikaa, niin antaa mennä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti