tiistai 14. elokuuta 2007

Käsityöläisellä täytyy olla käsityöläisen kädet

Ajattelin nyt valottaa teille hiukan mun käsimaniaa, olen aina halunnut, että mulla olis nätit ja siistit kynnet, silti olen syönyt kynsiä ja nyppinyt kynsinauhoja oikeastaan koko ikäni. Nyt mulla sitten on ollut rakennekynnet reippaasti yli vuoden ns. jatkuvasti, välillä on ollut joku kynsi pois, kun on tippunut. Nämä kynnet piti alunperin olla ainoastaan mun valmistujaisissa, mut kuinka kävikään ja jäin näihin koukkuun. Ekat kynnet olivat geeliä ja nämä nykyiset ovat akryylit, molempia on tässä välissä ollut, mutta akryyli on osoittaunut parhaimmaksi käytössä. Olihan näiden kanssa aluksi vaikea toimia, eikä mistään normaalista ja arkisesta asiasta meinannut tulla mitään. Nyt olen näihin niin tottunut, etten pysty tekemään mitään ilman näitä kynsiä, sormia vaan sattuu ja tuntuu ettei mistään saa kiinni. Käsiin liittyen sormusten käyttö on mulla vähentynyt sitten teinivuosien. Välillä tietysti käytän paljonkin, mutta näin kuumalla sormet turpoavat sen verran, ettei huvita sormuksia pitää ja ruskettuu inhottavat rajat niistä.

1 kommentti:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

    VastaaPoista