torstai 14. maaliskuuta 2013

Twenty Ten osa 2

Olen neulonut Twenty Tenin kerran aikaisemminkin ja se on edelleen mun lempparineuleita. Tein nyt toisen samanmoisen ja samasta langastakin. Tällä kertaa neuloin takkiin myös taskun ja se on yllättävän käytännöllinen. Olen siis käyttänytkin takkia jo muutamia kertoja.


malli ja ohje: Twenty Ten by Veera Välimäki
lanka: King Cole Merino Blend Aran, väri 776
puikot: 5 mm
menekki: 510 g
muuta: tiheys poikkesi ohjeen tiheydestä, tämä on S-koon takki jonka neuloin L-koon silmukkamäärillä.


1 kommentti:

  1. Mä en edes tajunnut, että toi on eri kun se jonka oon sulla aiemmin nähnyt (ehkä ed kerran retriitissä?) :D Vai oliko se aiempi eri värinen..

    Mutta nätti silti, kai mä lisään sen(kin) sinne jo lyhennetylle queue-listalle.

    VastaaPoista