maanantai 15. syyskuuta 2008

Koska ymmärrän..

... ettei mulla ikinä ole aikaa toteuttaa kaikkia ideoita?
Tätä se teettää, että tekee välillä reissutöitä, myymälässä sen jälkeen oleilu tuottaa aina enemmän ideoita ja kotiinviemisiä. Päivän tärkein asia on ehdottomasti Katian uusi sukkalanka, johon olen valtavan rakastunut, siinä on niin ihaniä värejä. Tuloillaan ovat ensimmäiset sukat testattavaksi
kuinka kestävät käytössä.

Pienten ystävien palelevia päitä tuli myös pohdittua, kahteen/kolmeen pipoon jemmasin langat.

King Colen Merino Blend DK:t on varattu retropipoon. Miten mä tohon keltaiseen sorruin, se ei kuulu ollenkaan suosikkeihini?


Katian ikisuosikkini, Merino 100% pääsee hempeilypipoon.

Dalen oranssit Falkit varasin pienelle Harrikkamiehelle, ettei pääse oma tyyli ja väri unohtumaan :) Falkkeja on tosiaan kahta eri sävyä, vasemmalla on yksi Neon-kerä.

4 kommenttia:

  1. Tuo Katia kelpais kyllä mullekkin tuon värin takia.........
    nimim: "kuolan valuttaja"

    VastaaPoista
  2. Oi mitä lankoja *kuola valuu taas kerran näppikselle*...mietin tässä just että melkein tarvis lohtulankoja ko oon ollu perjantaista asti kuumeessa, mut mies on tietty sitä mieltä että mun pitäis unohtaa lankahoureet :D

    VastaaPoista
  3. Onpa ihanan herkullisenvärisiä lankoja!! Tuo Katia on kiva ja nuo Falkit...!!!
    Minä en ole saanut mitään aikaiseksi pariin hetkeen, en ole ollut edes koneella. Uutta nousua odottelen... =)

    VastaaPoista
  4. Marja: Tarkoitat varmaan tota sukkalankaa, noi merinotkin meinaa on Katiaa..
    Mari: Lohtulankaa kuuluu hankkia, jos on kipeenä, se on itsestäänselvyys :)
    Sanna: Kyllä sä taas ehdit neulomaan :) Kummasta Katiasta sä puhut? Ja jos Falkkeja jää projekteista yli, voin lahjoittaa loput sulle...

    VastaaPoista