tiistai 3. kesäkuuta 2008

Kesäkuu!

Ja kohta on kesäloma.. kai.. toivottavasti..
Muutto on nyt suoritettu ja kaikki tavarat hukassa :) tai no, oikeastaan kaiken muun olen saanut selviteltyä, mutta lankavarastot (hei, eihän mulla ole sellaisia) on aika sotkuisessa jamassa. On pusseja ja kasseja ja nyssäköitä ja laatikoita tyhjänä odottamassa sisältöä, ottaisin niistä kuvan teille, jos kehtaisin. En oikeastaan tiennyt, että mulla on näin paljon lankaa! Ja uuttakin tietysti tekisi mieli, mitä sitä nyt vanhoista neulomaan.

Baijerilaisia sukkia olen neulonut, edelleen ja kesken ovat. Aloitin vapun tienoilla boleron neulomisen SWTC:n Oasis-langasta, tyhmänä hamstrasin sitä vain pari kerää kotiin ja joku meni myymään MUN langat. Sitä se tyhmyys teettää ja se, että on lankakaupassa töissä ja kuvittelee, että omia suosikkeja on aina saatavilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti