keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Käsityökirjahaaste mun tyylillä


Blogeissa on viime aikoina kiertänyt käsityökirjahaaste, itse luin haasteesta Puikoilta pujonnu -blogista. Haasteen suora lainaus kuuluu: Kaivele hyllyjesi pohjilta tilaa viemässä olleet käsityöaiheiset kirjat esiin, kuvaa ne pinona/röykkiönä/tyyli on vapaa, ja postaa niistä lista blogiin. Aseta itsellesi haluamasi aikaraja, jossa teet jokaisesta kirjasta vähintään yhden työn ennen aikarajan päättymistä. Tyyli, työ, tekniikka on vapaa.

Koska minä olen minä ja käsitöihin liittyviä kirjoja omistan enemmän kuin ikinä taidan tarvita ja aina ostan vaan uusia, en toteuta haastetta tekemällä jokaisesta kirjasta jotakin. Sillä tavalla minusta ei kuuluisi enää koskaan :D Toteutan tämän haasteen listaamalla ja järjestelemällä kirjahyllyni (siis kaappini, en halua kirjojen pölyyntyvän). Jaan käsityökirjastoni esittelyn useampaan postaukseen, muuten koko vuoden postauskiintiöni täyttyisi tästä yhdestä. Tällaisesta kasasta lähdetään liikkeelle ja siitä puuttuu ainakin yksi kirja, jota en etsinnöistä huolimatta löydä!


Aika harvasta kirjasta olen loppujen lopuksi tehnyt yhtään mitään, kirjoja on vaan niin mukava selata ja inspiroitua niistä. Minulla on myös aika kattava kokoelma erilaisia käsityölehtiä, joita on vaan niin mukava selailla, lukea ja katsella kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti